رئیس سازمان صداوسیما به خبرنگار رادیو گفت‌وگو گفت: بیان توانمندی بانوان با حجاب و انعكاس فروپاشی اخلاقی غرب در دستور كار رسانه ملی است.
رئیس سازمان صداوسیما به خبرنگار رادیو گفت‌وگو گفت: بیان توانمندی بانوان با حجاب و انعكاس فروپاشی اخلاقی غرب در دستور كار رسانه ملی است.
کد خبر: ۱۴۰۳۱۷۷

به گزارش جام جم آنلاین، پیمان جبلی در حاشیه نشست هیئت دولت در مصاحبه با خبرنگار رادیو گفت‌وگو با اشاره به تأكیدات رهبری در خصوص روشن نبودن پشت پرده بی‌ حجابی و دوری از حجاب اظهار كرد: این مسئله به طور مشخص به دستگاه‌های فرهنگ‌ساز و به‌ویژه رسانه ملی باز می‌گردد.

وی افزود: این وظیفه ماست كه چنین فرهنگی را تبیین كنیم؛ لذا برای فرهنگ‌سازی از یك سو و تبیین و تشریح آن چه در جهان در شرف رخ‌دادن است كه به حوزه زنان و تصاویر غلطی كه به بانوان ایرانی ارائه می‌شود، باز می‌گردد و موجب فروپاشی اخلاقی در خانواده و جامعه می‌شود، طراحی و برنامه‌ریزی‌هایی را شروع كرده‌ایم.

به گفته جبلی آثار این طرح‌ها در برخی برنامه‌های صداوسیما نیز نمود داشته است كه نمایانگر توانمندی بانوان ایرانی با حفظ حجاب می‌باشد.

رئیس سازمان صداوسیما در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو بر لزوم افشای جامعه غیراخلاقی و فروپاشیده غرب تأكید كرد و یادآور شد كه چنین روندی در دستور كار رسانه ملی است.

جبلی با اشاره به سهم رادیو گفت و گو در سبد تولید محتوای رسانه گفت: گفتگو یکی از موثرترین قالب ها در برنامه سازی شمرده می شود که همواره جهت تولید محتواهای ارزشمند به کار می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها